Supply Chain Planner
F&H Group A/S
Supply Chain Planner
F&H Group A/S

F&H Group A/S søger en Supply Chain Planner til vores Trading-afdeling

 

Vil du være en del af vores vækstende afdeling hos F&H? Er du ansvarsbevidst, struktureret, og samtidig har et indgående kendskab til indkøbsprocessen fra Østen? Så er du måske vores nye Supply Chain Planner.

 

Du bliver en vigtig del af vores Trading-afdeling, bestående af 15 medarbejdere, som er placeret i egne lokaler. Du bliver den ene af vores 2 Plannere, hvor det er meget vigtigt, at I arbejder godt og tæt sammen som et Team og hjælper/støtter hinanden i travle perioder. Kunderne i afdelingen er primært JYSK, supermarkeder, discountkæder og byggemarkeder.

 

Vi søger en Supply Chain Planner med sans for detaljen og fokus på struktur samt kvalitet i sit arbejde. Du skal kunne arbejde selvstændigt og trives i en administrativ hverdag, hvor tempoet er højt (der håndteres rigtig mange ordrer dagligt) og der kræves en høj grad af datadisciplin.

Du vil have daglig kontakt med vores kollegaer i Kina, hvorfor det er vigtigt at kunne beherske engelsk i skrift og tale.

Du vil have ansvaret for vores ordreflow gennem hele processen, hvor du følger ordren fra start til slut.

Da størstedelen af vores ordrer handles FOB indebærer denne proces alt lige fra oprettelse af ordrer, fakturering, dokumenthåndtering, overblik over betalinger, kommunikation samt løbende opfølgning på diverse deadlines, både interne samt eksterne. Du får en væsentlig rolle i vores afdeling, da du vil være bindeled mellem vores kunder, Kina kontor, leverandører, speditionsafdeling og Finans.  

 

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Hele ordreflow-processen, fra placering af ordren til varen er afskibet/er hos kunden
  • Håndtering af shippingdokumenter
  • Daglig kontakt med vores speditions- og økonomiafdeling
  • Diverse Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Er habil bruger af Axapta 2012
  • Har et indgående kendskab til at handle med Østen, herunder håndtering af shipping dokumenter
  • Har en god økonomisk forståelse
  • Trives i en administrativ hverdag præget af rutineopgaver
  • Kan arbejde med mange sideløbende deadlines uden at miste overblikket
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Har gode kommunikative egenskaber
  • Har et analytisk og struktureret mindset
  • Har et godt overblik, og kan bevare roen i pressede situationer
  • Har et godt kendskab til Microsoft Office Pakken
  • Kan identificere dig med firmaets kerneværdier ’innovation, ejerskab, kvalitet, ordentlighed og engagement’

 

Vi tilbyder:

  • Et job på fuld tid med tiltrædelse snarest
  • Et udfordrende og spændende job i en vækstorienteret og moderne virksomhed
  • En hverdag, hvor du er omgivet af et team af gode kollegaer
  • Diverse attraktive personalegoder
  • Løn efter kvalifikationer

  

Er du interesseret?

Så vil det glæde os til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 31. august 2024. Ansøgninger og CV bliver behandlet fortroligt.

 

Eventuelle spørgsmål kan sendes til Team Manager Vibeke Kandborg Sørensen på vih@fh-as.dk

 

F&H Group A/S flytter til Pårup i Ikast-Brande Kommune senest i 2028.  

 

F&H Group A/S er Skandinaviens førende multi brandhouse inden for ’Kitchen Living Dining’ til de tre kundesegmenter: dagligvarehandel, faghandel og B2C. Sortimentet byder på mere end 13.000 forskellige varer fordelt på flere end 30 stærke brands, bl.a. Morsø, Gense, Villa Collection Denmark, BITZ, Rosti, Alfi, Södahl, Pillivuyt, Tareq Taylor, Hoptimist, Blomsterbergs, Peugeot, Jacob Jensen og Zone Denmark. Dagligdagen byder på et spændende og hektisk miljø, hvor trend, livsstil og design går hånd i hånd med sund fornuft og godt købmandskab. Koncernens hovedsæde er i Danmark, og derudover er der selskaber i Oslo, Stockholm, Berlin, Paris, New York samt i Guangzhou. I alt er der mere end 350 medarbejdere, der hver dag arbejder ud fra kerneværdierne innovation, ejerskab, kvalitet, ordentlighed og engagement.

 

 

F&H Group A/S – Gl. Skivevej 70 – 8800 Viborg – telefon 8928-1300 – www.fh-group.dk

Karriere muligheder
Godt socialt miljø
Internationalt miljø
Fleksible arbejdstider
Frokostordning
Work-life balance